פרשת ניצבים : 2 / הברית הזו נכרתת לא רק עם הדור הנוכחי, אלא גם עם הדורות הבאים.

הברית הזו נכרתת לא רק עם הדור הנוכחי, אלא גם עם הדורות הבאים. פרשת ניצבים נותנת לנו מצפן וכלים להסתכל קדימה. פרשת 'ניצבים' פותחת במעמד הגדול, אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם. כאן בשידור חי את שיחתו השבועית של הרהג זלמן ברוך מלמד שליטא לפרשת ניצבים וילך . מעשה במלך גדול, רם ונישא, שהרחיב את גבולות ממלכתו עד איי הים, ומצא שם מכרות זהב לרוב ומרבצי יהלומים לאין שיעור .

הברית הזו נכרתת לא רק עם הדור הנוכחי, אלא גם עם הדורות הבאים. ×
×"×'ר תור×" לפרשת ניצ×'ים יחיאל שוס×"יים יו ר ×"מינ×"ל ×'×'עת שאול ×'×'עת מר×"×›×™ קרית מש×" מורות ×'ית ו×'ן מינ×"ל ק×"ילתי מיתרים from www.meytarim.org
רשי אומר כינס משה לפני הקבה ביום מותו . פרשת ניצבים נותנת לנו מצפן וכלים להסתכל קדימה. הברית הזו נכרתת לא רק עם הדור הנוכחי, אלא גם עם הדורות הבאים. פרשת נצבים היא הפרשה השמינית בספר דברים. פרס ראשון ספר תורה מהודר, פרס שני רכב חדש ומפנק, פרס שלישי נופש משפחתי. אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם, לִפְנֵי ה' . שמה של הפרשה מקורו מהפסוק הראשון בה : להלן זמני הדלקת נרות ויציאת השבת, בערים שונות בארץ ובעולם.

לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק כט, פסוק ט' ומסתיימת בפרק ל', פסוק כ'.

להלן זמני הדלקת נרות ויציאת השבת, בערים שונות בארץ ובעולם. אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם, לִפְנֵי ה' . פרשת ניצבים נותנת לנו מצפן וכלים להסתכל קדימה. מעשה במלך גדול, רם ונישא, שהרחיב את גבולות ממלכתו עד איי הים, ומצא שם מכרות זהב לרוב ומרבצי יהלומים לאין שיעור . פרס ראשון ספר תורה מהודר, פרס שני רכב חדש ומפנק, פרס שלישי נופש משפחתי. משה מבהיר לעם, כי התורה ניתנה . לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק כט, פסוק ט' ומסתיימת בפרק ל', פסוק כ'. פרשת נצבים היא הפרשה השמינית בספר דברים. פרשת 'ניצבים' פותחת במעמד הגדול, אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם. כאן בשידור חי את שיחתו השבועית של הרהג זלמן ברוך מלמד שליטא לפרשת ניצבים וילך . שמה של הפרשה מקורו מהפסוק הראשון בה : רשי אומר כינס משה לפני הקבה ביום מותו . פָּרָשַׁת נִצָּבִים היא פרשת השבוע השמינית בספר דברים.

פָּרָשַׁת נִצָּבִים היא פרשת השבוע השמינית בספר דברים. פרשת 'ניצבים' פותחת במעמד הגדול, אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם. שמה של הפרשה מקורו מהפסוק הראשון בה : פרשת נצבים היא הפרשה השמינית בספר דברים. רשי אומר כינס משה לפני הקבה ביום מותו .

פרשת ניצבים נותנת לנו מצפן וכלים להסתכל קדימה. 2
2 from
כאן בשידור חי את שיחתו השבועית של הרהג זלמן ברוך מלמד שליטא לפרשת ניצבים וילך . שמה של הפרשה מקורו מהפסוק הראשון בה : פרשת ניצבים נותנת לנו מצפן וכלים להסתכל קדימה. מעשה במלך גדול, רם ונישא, שהרחיב את גבולות ממלכתו עד איי הים, ומצא שם מכרות זהב לרוב ומרבצי יהלומים לאין שיעור . פרשת 'ניצבים' פותחת במעמד הגדול, אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם. מה המסרים של פרשת השבוע, לקראת השנה החדשה? אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם, לִפְנֵי ה' . רשי אומר כינס משה לפני הקבה ביום מותו .

להלן זמני הדלקת נרות ויציאת השבת, בערים שונות בארץ ובעולם.

משה מבהיר לעם, כי התורה ניתנה . רשי אומר כינס משה לפני הקבה ביום מותו . פרשת 'ניצבים' פותחת במעמד הגדול, אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם. אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם, לִפְנֵי ה' . פרשת ניצבים נותנת לנו מצפן וכלים להסתכל קדימה. פרס ראשון ספר תורה מהודר, פרס שני רכב חדש ומפנק, פרס שלישי נופש משפחתי. שמה של הפרשה מקורו מהפסוק הראשון בה : בפרשת נצבים, מודיע משה לעם, כי הם עומדים לכרות ברית (הסכם) עם האל. הברית הזו נכרתת לא רק עם הדור הנוכחי, אלא גם עם הדורות הבאים. לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק כט, פסוק ט' ומסתיימת בפרק ל', פסוק כ'. פרשת נצבים היא הפרשה השמינית בספר דברים. פָּרָשַׁת נִצָּבִים היא פרשת השבוע השמינית בספר דברים. מעשה במלך גדול, רם ונישא, שהרחיב את גבולות ממלכתו עד איי הים, ומצא שם מכרות זהב לרוב ומרבצי יהלומים לאין שיעור .

לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק כט, פסוק ט' ומסתיימת בפרק ל', פסוק כ'. רשי אומר כינס משה לפני הקבה ביום מותו . פרשת ניצבים נותנת לנו מצפן וכלים להסתכל קדימה. מעשה במלך גדול, רם ונישא, שהרחיב את גבולות ממלכתו עד איי הים, ומצא שם מכרות זהב לרוב ומרבצי יהלומים לאין שיעור . פָּרָשַׁת נִצָּבִים היא פרשת השבוע השמינית בספר דברים.

פָּרָשַׁת נִצָּבִים היא פרשת השבוע השמינית בספר דברים. פרשת ניצ×'ים נאחזים ×'זכות א×'ות מקור ראשון
פרשת ניצ×'ים נאחזים ×'זכות א×'ות מקור ראשון from www.makorrishon.co.il
אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם, לִפְנֵי ה' . כאן בשידור חי את שיחתו השבועית של הרהג זלמן ברוך מלמד שליטא לפרשת ניצבים וילך . להלן זמני הדלקת נרות ויציאת השבת, בערים שונות בארץ ובעולם. שמה של הפרשה מקורו מהפסוק הראשון בה : פרשת 'ניצבים' פותחת במעמד הגדול, אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם. משה מבהיר לעם, כי התורה ניתנה . פָּרָשַׁת נִצָּבִים היא פרשת השבוע השמינית בספר דברים. הברית הזו נכרתת לא רק עם הדור הנוכחי, אלא גם עם הדורות הבאים.

אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם, לִפְנֵי ה' .

פרשת ניצבים נותנת לנו מצפן וכלים להסתכל קדימה. אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם, לִפְנֵי ה' . פָּרָשַׁת נִצָּבִים היא פרשת השבוע השמינית בספר דברים. בפרשת נצבים, מודיע משה לעם, כי הם עומדים לכרות ברית (הסכם) עם האל. רשי אומר כינס משה לפני הקבה ביום מותו . לפי החלוקה לפרקים, היא מתחילה בפרק כט, פסוק ט' ומסתיימת בפרק ל', פסוק כ'. משה מבהיר לעם, כי התורה ניתנה . מעשה במלך גדול, רם ונישא, שהרחיב את גבולות ממלכתו עד איי הים, ומצא שם מכרות זהב לרוב ומרבצי יהלומים לאין שיעור . להלן זמני הדלקת נרות ויציאת השבת, בערים שונות בארץ ובעולם. שמה של הפרשה מקורו מהפסוק הראשון בה : פרס ראשון ספר תורה מהודר, פרס שני רכב חדש ומפנק, פרס שלישי נופש משפחתי. הברית הזו נכרתת לא רק עם הדור הנוכחי, אלא גם עם הדורות הבאים. כאן בשידור חי את שיחתו השבועית של הרהג זלמן ברוך מלמד שליטא לפרשת ניצבים וילך .

פרשת ניצבים : 2 / הברית הזו נכרתת לא רק עם הדור הנוכחי, אלא גם עם הדורות הבאים.. הברית הזו נכרתת לא רק עם הדור הנוכחי, אלא גם עם הדורות הבאים. פָּרָשַׁת נִצָּבִים היא פרשת השבוע השמינית בספר דברים. בפרשת נצבים, מודיע משה לעם, כי הם עומדים לכרות ברית (הסכם) עם האל. רשי אומר כינס משה לפני הקבה ביום מותו . אַתֶּם נִצָּבִים הַיּוֹם כֻּלְּכֶם, לִפְנֵי ה' .